ROZMIAR
Przy wyborze kieruj się rozmiarem piersi. Jeśli na co dzień nosisz biustonosz z miską w rozmiarze A – wybierz nasz rozmiar XS. Jeśli kupujesz miskę B - odpowiednim będzie rozmiar S. Dla miski C – rozmiar M. W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
2. Jakie są wymiary jeśli chodzi o długość i szerokość ?
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +5%.
Specjalnie wyselekcjonowany z pośród wielu materiał tak pięknie pracuje na ciele, że niezależnie od tego czy jesteś niska czy bardzo wysoka on dopasuje się do Ciebie. Masz możliwość 3 stopniowej haftki w kroku, którą ustaw według siebie. Pamiętaj też o możliwości regulacji ramiączek, która pozwoli na idealne dobranie odzieży tak aby nic nie ciągnęło ani w dół, ani w górę. Po założeniu dopasuj Misterio idealnie do siebie i ciesz się wygodą.
3. Do czego zakładać Body?
Misterio jest odzieżą, a nie bielizną. Ma służyć jak mała czarna w kobiecej szafie. Pasuje do wszystkiego. Możesz ubrać się w stylu eleganckim łącząc body ze spódnicą lub spodniami ale też bardzo luźno do dżinsów, sportowych butów co wyróżni twój zmysłowy charakter.
4. Czy Body można prać i prasować?
Tak. Pierz ręcznie lub w pralce w max.40st. Prasować do 90 stopni. Co ciekawe jeśli zdarzy Ci się podczas zakładania lub w trakcie noszenia jakieś zabrudzenie wystarczy przetrzeć mokrym ręcznikiem i natychmiast usuniesz plamę. Nie musisz więc martwić się podczas imprezy jakimś niespodziewanym zdarzeniem zabrudzenia.
5. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
ZWROTY
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.lapuertadelalma.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
2. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?
Tak. Prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu. Zadbaliśmy o jakość naszych pudełek aby produkt nie został uszkodzony podczas transportu.
ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia na tą chwilę jest bardzo indywidualny. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Obecnie wszystkie zamawiania zostaną wysłane w ciągu maksymalnie 14 dni.
3. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli Twoja paczka nie zostało jeszcze wysłana jest możliwość anulowania zamówienia. W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail kontakt@lapuertadelalma.pl podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel. 531-338-688).
Wysłanie wiadomości poprzez Social Media nie gwarantuje anulowania zamówienia.
4. Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 531-338-688). Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz BOK.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Za swoje zamówienie możesz zapłacić:
PayU
Karta płatnicza
Płatność przy odbiorze ( za pobraniem)
2. Jakie są dostępne metody dostawy ?
Wybraliśmy najbardziej sprawnego i bezpiecznego przewoźnika:
InPost (paczkomaty i kurier)
3. Ile kosztuje dostawa?
Koszt dostawy jest po naszej stronie. Nic nie płacisz.
4. Nie opłaciłam/ em Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami PayU po 15 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
5. Co zrobić w przypadku zerwania płatności online?
W sytuacji, kiedy płatność online PayU zostanie przerwana, po upływie 15 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
6. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem lub dostarczane do paczkomatu. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.